Bu Blogda Ara

20 Ocak 2010 Çarşamba

Cocuklugumun Kagit Bebekleri:)






10marifette birisi vermisti bu sitenin linkini, kagit bebekleri gorunce oyle sevindim ki.. ben cok severdim bunlari ya. Simdi bu kaliplarin ciktisini alarak bir suru yapmak istiyorum kendimee :)












ozellikle bu tarzdaki kiyafetlere bayiliyorum, butun elbiseler, konseptler hepsi cok harika..
yandaki siyah ve asagidaki sari paltonun guzelligine asilligine bakin:) oynamak istiyorum bu sirinliklerle:)
ben hep kendim icin dusundum ama cocuklari olanlar onlar icin guzel bir supriz olarak hazirlayabilir bu bebekleri ve elbiseleri:) tabi simdiki cocuklar begenir mi bilmiyorum kagittan fln diye:) ben bayiliyordum valla cocukken bir suru elbisesi oluyordu istedgini giydir cikar cok tatliydi:) simdi gerci barbie bebeklerin de bir suru elbisesi oluyor:)

neyse siz de bunlarla eglenmek, oynamak isterseniz o muhtesem diyara bu patikadan gidebilirsiniz:)

Hiç yorum yok: