Bu Blogda Ara

3 Aralık 2009 Perşembe

::*:: SHOPACOLIC ::*::

Eminim Shopacolic deyince hepinizin aklina bir suru sey geliyordur. Malum film geliyordur, giden paralar geliyordur ama en once kendiniz geliyorsunuzdur muhtemelen hehehe:):)

Nerden cikti bu derseniz, efendim, demistim ya hani bayramdan sonra size yaptigim urunleri suncam diye, aslinda oyle bir iddaam yok ama bu konsept oluscak ben de:) bir nevi nacizane kreasyonumun adi bu olacak hehe :) cok havali be boyle yazinca:)

Saka bir yana, simdilik size sadece 2 fotograf sunuyorum on izleme babinda:)
Nasil bir seyler olacak az cok tahmin edersiniz ;)
Ve umarim begenirsiniz, yorumlarinizi bekliyorum :) XO

This is Shopacolic's Necklace!
Alisveriskoligin Kolyesi, toplamis yine butun magazalari :P




This is the Shopacolic's Key Chain!! :D
Alisveriskoligin Anahtarligi, e anca boyle kokos bir sey yakisir ;)

P.s: Bunlar tamamen bitmis degil, kabataslak halleri kizlar ;)
XO

5 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Oley siyah olmuş bak süper bence, diğerini de aynen tahmin ediyorum :) Filmde çok güzeldi hadi bakalım bol satışlar olsun cicim

Beetle dedi ki...

senin tavsiyene uydum super olcak tabi ;) film kismini anlamadim canim ya ? :)

Stil Direktoru dedi ki...

Ne demek tatlım Shopacolic filmi diyorum izle süperdi

irem dedi ki...

film güzeldi gerçekten..kolye de çok hoş olmuş..anahtarlıktaki pembe çanta ilgmi çekti pinkacolic olarak

Beetle dedi ki...

@stildirektoru, he sen o filmi diyorsun :) ya bi an basmadi ister pardon, izlemedim onu canim kacar mi :)

@irem, sagol canim ilgin icin, begenmene sevindim, pinkacolic demek :) o da iyiymis, bu arada senin hazirandaki ipek bileklik yazina yorum yapmistim mailin olmadigindan yazamamadim bi bakabilir msn ?