Bu Blogda Ara

11 Aralık 2010 Cumartesi

Güzel Bir Gün.. Sinema, kahve&çikolata, kitap.. Huzur =)

Önce güzel bir film izlenir. Beyazperde nin puanlarına güvenirim genelde, filmi izledikten sonra merak edip baktım puanına 5.1 di ama bence daha fazlasını hak ediyor. sevdim, özellikle sonu hiç aklıma gelmediği için sevdim, aslında akla gelmeyecek bir son değildi ama bence filmde hiç belli etmemişler, o yüzden daha da sevdim =)

Kahve dünyasının o müthiş fondüsüne karşı koymak zor oldu benim için ama başardım. Elime alıp okumaya başladığım Martı yla beraber o lezzetlı ufacık tefecik içi dolu kahvecik çikolatalar da bitti=)

kitap ince bir öykü zaten, Küçük Prens kıvamında.. Çok duymuştum bu kitabın popülerliğini ama hiç fırsat olmamıştı.

hem farklı hem çok klasik, ama güzel. İnsanın isteyip te yapamayacağı hiç bir şeyin olmadığını anlatan kitaplardan.



Ve Kayıp Gül.. Kitabın yarısına ulaştım ve çok sevdim ya, sonu nereye varacak bilemiyorum henüz ama sevip sevmediğime karar verebilmek için sonunu görmem gereken filmler-kitaplar gibi değil bu. şimdiye kadar okuduğum sayfalar, cümleler yetti sevmeme. Tavsiye ederim.

Türkiye'de son yılda en çok satan kitap diye tanıtımı vardı ama ona tav olup almadım.

'Simyacı, Küçük Prens ve Martı' yı sevenlerin mutlaka okumaları gereken bir kitap' diye bir yorum vardı üzerinde. Böyle uzandı elim bu kitaba, üstelik yazarının Türk olması da hoşuma gitti. Okuyanlarınız yorumlarınızı benimle paylaşın lütfen, merakla bekliyorum =)


Edit:şimdi netten Kayıp Gül için yorumlara bakayım dedim de, ekşi sözlüğe girdim, iki sayfa okudum, tek bir iyi yorum bulamadım. Herkes yerden yere vurmuş kitabı sanki söz birliği etmişçesine. şaşırdım.

2 yorum:

Syhn dedi ki...

dün akşam bu filme girmekten puanının düşük olması nedeniyle vaz geçmiştik keşke dün yazsaydın bu yazıyı :D

aynı şekilde kayıp gülden de etkilendiğim yorumlar nedeniyle soğudum dolayısıyla okumadım.

betül bu arada güney kore filmlerine nasıl ulaşabilirim diye sormuşsun.

http://kizsalmevzular.blogspot.com/2010/12/soz-verdigim-cekilis.html

işte sana link en kestirme güney kore filmlerine ulaşma yolu.. ;)

Beetle dedi ki...

ya kayip gul le ilgili yorumlarini okuduktan sonra kitabi okumaya devam ettim ve direk hisleri degisiyo insanin, ama neden hala o kadar kotu yorumlar bilmiyorum.

ben ne zamandir kitap okumayi birakmistim malesef, acaba diyorum ben mi anlamaz oldum :D
1 tane iyi yorum gormedim ya:D

bir de bence kitabin sonu basina kiyasla daha skici ve konu olarak da bir son skintisi vardi, filmlerin ve kitaplarin sonlari da degerlendirmede fazlasiyla akilda kalicioluyor. belki de ondan/.