Bu Blogda Ara

17 Haziran 2010 Perşembe

ben HALA oldum :)

o kadar guzel bir duyguymus ki, kucucuk yegenimi kucagima aliyor saatlerce izliyorum.kedi gibi seslerine bayiliyorum. tarif edilemez bir sey:)

annesini 9.5 saat dogumhanede mahsur birakarak cok sukur saglikli bir sekilde dunyaya geldi bebecigimiz :) o saatlerde artik beklemekten catlayip bari eve gelip ise yarar bir seyler yapayim dedim:)
gelen misafirlere ikram etmek icin zaten hazir, dekorlu bebek cikolatalarindan siparis vermistik ama el emeginin yeri de ayri olur, hem cesit olsun diye dusunup bakin neler yaptim;)


Tarifi internetten arayip, hamur icin olan bir tarifle , baska bir tarifin renkli kisim icin olan kismini birlestirerek yaptim. isteyen olursa paylasabilirim, ben acemilikle kabartma tozu ve vanilya koymayi unutmama ragmen harika oldular :))


Tabi bu islerde %50 si tatsa %50 si de sunum:) :








Yengem ve misafirlerimiz cok begendi:) sizler ?

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Tebrik ederim:) Sağlıklı sıhhatli büyüsün inşallah

deniz dedi ki...

Tebrikler Betül, mis gibi bebek kokusunu doyasıncaya içine çek. Allah uzun sağlıklı ömürler versin kuzuya.

Adsız dedi ki...

süper gözüküyorlar valla ...bu arada tebrikler