Bu Blogda Ara

28 Haziran 2010 Pazartesi

Kurabiyelerle Heyecanlan :)

ne zamandir aklimdaydi guzel sevimli kurabiyeler yapma fikri ama bir turlu vakit ayiramamistim. Okul tatile girince, e hala da olunca yeni bebise guzel kurabiyeler yapayim dedim kollari sivadim, bi onceki postta da paylasmistim zaten, ama bana yetmedi :) baska denemelerde yaptim.

bunlari da tek tek posetleyip ikram sepetine yerlestirdik.




2. denemelerim o zaman yaptigimda bana guzel gelmisti :) nazar boncuklari ve bebek suratlari yaptim.


ama gelistiriyorum kendimi gunden gune:) ablam Ankara'dan geldi haftasonu icin bebisi gormeye, gelirken de bana kurabiyelerimi sunmam icin 2 katli servis tabaklarindan almis, bos kalmasin dedim girdim mutfaga ve bence gunden gune ilerliyorum :)))
iste resimler:




ozellikle 2. denemeyle 3. yu karsilastirinca baya gelisme var di mi ? :)
ne dersiniz :)

Hiç yorum yok: