Bu Blogda Ara

11 Ağustos 2010 Çarşamba

Esarpkolik ' in Dukkani: MODAKOLIK

Esarpkolik'i blogundan takip ediyordum guzel twill esarplar satiyor. bir tanesini almaya niyetlenmistim ki yakinda dukkan acacagini hem de benim oturdugum semte yakin bir yerde olacagini ogrenince siparis vermedim, canli canli bakarim demistim :)) canli kanli almak gibi olmuyo ne de olsa :)

Bugun gittim, malesep blogcu arkadasimiz orda yoktu, esi vardi. tanismak nasip olmadi, bir dahaki sefere artik. :)

6 parca urun aldim, aslinda daha da fazlasinda gozum kaldi ama butcemi asmiyim daha da fazla dedim ve kendimi durdurdum:)


bu t shirt e bayildim, fotograflarin kenarlarinda pul islemesi var, resimde belli olmamis, cok kokos olmadan bir tatlilik veriyor,Topshop marka.


tiril tiril bir elbise, tesetturlu olmayanlar icin giy cik yani cok cici ve rahat, ben krem tonlarda uzun ince hirkalarla kombinlemeyi dusunuyorum. Bu da Zara.


Bu beyaz tshirt un yakasindaki dantele tav oldum :) boylari cok uzun degil bu tuniklerin ama bolpantolon ustlerine rahat giyebilirim.

Bu da denizci temasina uygun :)

Iki tane de twill basortu aldim. Asil goz koydugum modelden vazgectim, evdeki kiyafetlerimle kombin olanagi dusunerek bunlari daha uygun buldum:)

Digerini de bir onceki postumda kombinle beraber gostermistim:)

Benim gibi Esarpkolik in magazasini merak edenler hem fikir almis da olur :) Fiyatlar uygun, cesitleri de begendim. Tavsiye ederim:)

1 yorum:

BUTIK MODAKOLIK dedi ki...

canım güle güle güzel günlerde giy hepsini...inşallah bir dahakine tanışırız geldiğinde olamadığımdan çok üzgünüm emin ol bilseydim geleceğini kesin orada olurdum...mağazamızdan bahsettiğin için ayrıca teşekkürler...görüşmek üzere...sevgiler..