Bu Blogda Ara

11 Ağustos 2010 Çarşamba

Indirim ve Alisveris Ganimetleri :)

Bugun keyfim baya yerinde cunku daha yeni alisveris yaptim :))
Aldiklarimi cok paylasmadim simdiye kadar, surekli paylasacak da degilim ama bir magazaya girip 52 liraya bir kombin yapip cikinca dedim mutlaka yazmam lazim :))

Taksimdeki buyuk Mangoyu Istanbulda oturanlar cogu bilir, gitmediyseniz siddetle tavsiye ederim arada ugrayin, arada cok ucuza bir seyler yakalamak cok olasi cunku.

Bu 3 parcayi da ordan aldim.
Hirka: 32.90
Uzun Bluz: 11.90
Pantolon: 7.90 :))
Bunlari biraz daha klasik olabilecek grilerle, topuklularla veya daha spor ayakkabi ve cantayla farkli tarzlarda kullanabilirim. I like it :) hem puantiye sebebiyle romantige de kacabilir. Hem de modeller gunluk kullanim icin rahat, ister spor ister biraz klasik.

Aslinda ben saldan daha ziyade kare esarp kullaniyorum, Esarpolik in yeni actigi dukkandan aldigim esarpla da cok guzel oldu. Ordan aldiklarimla da ilgili bir post hazirliycam:)


Istiklal de dolasirken de isportada satilan bu cuzdani gordum, tarzini sevdim ve benim oldu, o da 5lira :D


2 yorum:

sweetheartela dedi ki...

Aaa ne güzel şeyleri ne güzel fiyatlarla almışsın,iyi günlerde giy inşallah.İstanbulda yaşamanın en iyi yönlerinden birisi de bu sanırım :))
Bu arada Hayırlı Ramazanlar :))

Beetle dedi ki...

tesekkurler Esra, sana da hayirli ramazanlar :)

Istanbul da yasamak alisveris acisindan gercekten oyle, hala gitmedigim surusuyle unlu pazarlar, butikler pasajlar vs var:))