Bu Blogda Ara

6 Ekim 2009 Salı

yeni hedefler...yeni heyecanlar..

yazima spor yapacagim dedikten sonra azmettim gayret ettim hemencecik bi iki kilo verdim diye baslamak isterdim ama hic bir degisiklik yok, sporu koyamadim hayatima...

simdilik bu konuyu rafa kaldirmis degilim, ama yine de basarana kadar baska seylere de odaklanmak lazim:)

simdi benim yapmak istedigim bir suru sey var ama bazilari uzun vadeli hedefler. bu onlari listeme almiycam demek degil tabi ki ama oncelikleri yapilabilecek maddelere verelim ki, motivemiz artsin di mi :) hemen kolay bir ilk 5 le baslayalim :)

1- topuklu ayakkabi edinmek :)
2- sushi yemek, yiyebilmeyi denemek
3- craft woman olmak :D el emegi birseyler ortaya cikarmak, eski ivir zivirlari degerlendirmek

(aslinda bu 3.maddeye basladim bir iki bir seyler yaptim ama fotograf makinemi bir arkadasim da unuttum, onu alinca paylasicam sizlerle)

4. madde de tikandim hem cok istedigim hem de yakin zamanda gerceklestirecegim ne olabilr derken.. aklima bir kac sey geliyor ama buraya yazmaya yeterli gormuyorum :)

aa evet evet buldum her gordugumde ozendigim yapmak istedigim bir sey hatirladim :) su istanbuldaki rengarenk civil civil gezi otobuslerine binmek istiyorum bennn :)

4- bir ust satir efendim:)
zaten istanbulu gezmek istiyorum ya.. bir yerden baslamak lazim..

tadinda birakip listemizi burda birakalim bunlari zaten bir iki haftada anca tamamlayabilrim :)

Hiç yorum yok: