Bu Blogda Ara

29 Ekim 2009 Perşembe

Yeni Papileriim:))

Iste bu yenilerimle heyecanlandim:) cok begenerek aldim umarim siz de begenirsiniz.

kisa botu nursace den aldim. sezon ayakkabisi ollmasina ragmen yuzde 50 indirim vardi. ki bu cogu ayakkabicida tum sezon urunlerinde vardi.. sasirtti beni..

en ondeki mor acik uclu babetler hotic ten sezon sonundan:) -sanirim alali 1 ay olacak yakinda ama hic giyemedim- aslinda ben begendim,sectim ama arkadasimdan hediye:)

3.lerde bot bakarken hic aklimda yokken karsi koyamadigim sirin babetler. onlar da bambi'den.

Nacizane fikrim Bambi'nin Nursace Hotic Inci gibi markalardan kalite olarak geri kaldigi yonunde.. ama guzel ve cesitli modeller bulundurmasi da bir artisi. :)

bu arada ankle botum ikinci topuklu ayakkabim olmus oldu.. gitgide alisiyorum :D

Hiç yorum yok: