Bu Blogda Ara

29 Ekim 2009 Perşembe

Zona Hastaligina yakalandim

Ben bu hastaligi daha once hic duymamistim.. Olana kadar..

Yaklasik bir hafta kadar once belimin sol tarafinda kizariklik ve agri bas gosterdi, daha sonra nokta nokta sivilce ve su kabarciklarina donustuler.. Doktor Zona oldugunu soyledi halk arasindaki ismi de Gece Yanigiýmis. geceleri uyutmayacak kadar cok agri verdigi icin bu ismi almis. Cok sukur ki benimki henuz hafif geciyor.

Gelelim hastaligin sebeplerine.. Nerden geldi bana bu illet diyordum ki sebep biraz arastirinca cok acik. Doktor sadece su cicegi virusunun bir cesidi diye soylemisti ama asil sorun bagisiklik sisteminin zayiflamasiymis..

normalde netten veya ordan burdan duygudugum rejim listelerine itimat etmezdim.. Ama Isvec Diyeti'ni bir arkadasim onerdi, kendisi uygulamis ve gercekten guzelce kilo vermis.. Ama ben de Zona ya neden oldu.. Yetersiz beslenme sonucu vucudum mikroplara karsi zayif duruma dustu..

Su anda bu hastaligi iz birakmayacak ve mumkun oldugunca cabuk sekilde atlatabilmek icin mumkun oldugunca vitamin destekli beslenmeye calisiyorum..

Benim gibi bu hastaligi bilmeyenler varsa ve benim gibi sacma rejim olaylarina hatayla dusmeyin diye ( ah ben de yapmazdim boyle bir hata normalde ama iste.. oldu bir kere) paylasiyorum..

Allah herkese saglik versin, dahakiymetli bir sey yok valla..

Hiç yorum yok: