Bu Blogda Ara

10 Ocak 2010 Pazar

bir fikir !

Bugun taki kursunda bir arkadasimiz elinde bir sebepten olan cok sayida zinciri getirmisti, ihtiyaci olanlar ucuzca alsin hem elinden ciksin hem Turk ekonomisine can gelsin diye:)

zincirler baya karisinca biz ayirip dizdik bir ipe baglamak icin elimde oyle bir suru zincir birikince boynuma taktim fln (cok agirdi :D) gulduk eglendik sonra aklima fikir geldi:)

zincirden yelek yapmak :) siyah bir gomlegin uzerine bolero tarzi, gumus rengi zincirlerden birlestirilerek yapilmis kisa bir yelek cok tarz durmaz mi ??

yapmak uzun ugras ister tabi ama degebilir diye dusundum..

Aksam actim pc yi bakayim dedim nete belki daha once yapan birileri vardir diye, gorsellerde zincir yelek-zincirden yelek- metal yelek- metal zincirden yelek vs vs diye arattim ama i ih bulamadim:)
en alakali buldugum buydu. ama bu da boncukla orulerek yapilmis sadece goruntusu andirdi biraz ama hayalimdeki sey kesinlikle bu degildi :)

ne dersiniz bu fikre ?? ben final haftasindayim su an ztn deneyemem ama normalde de sabrim yetmez muhtemelen:)

yorumlarinizi ve ben yaptim yapicam diyen babayigidin de paylasimlarini bekliyorum :D

Xo XO :)

Hiç yorum yok: