Bu Blogda Ara

31 Ocak 2010 Pazar

Nine west canta, USA'de 40 $, TR'de 199 ytl. ! :(

Nine West ten bir canta begendim Amerika sitesini dolasirken indirim falan da varmis, canta kargoyla beraber 47 $.. ben bayildim tabi hemen alcam tabi, ama tabiki sadece kargo Amerika icine :(

Gittim baktim Nine West'in magazasina canta 199 milyon.. o da indirimli hali.. icim gitti..



simdi Amerikan sitesinden bir sekilde almak istiyorum o cantayi. Takip ettigim bir blog sahibesi vardi Amerika da yasayan, ona mail attim bakalim yardimci olabilecek mi.

bu yurtdisindan alisveris fikri icin onerisi olan var mi arkadaslar ??

8 yorum:

İSTANBUL'DAN AMERİKA'YA..İKİ AYAKLI DÜNYAM, BİR ORADA BİR BURADA.. dedi ki...

betülcüm ninewestler ABD'de ki mağazalarda 19 dolara kadar bile bulunabiliyor... hele indirim zamanları çok daha ucuza.. diğer markalar da hep öyle..tommyler, pololar vs vs.. o yüzden insan diyor ki yılda bir oraya gidip alışverişi yapıp gelmek lazım :)) ama nerdeee öyle kolayca gidip gelmek..

Beetle dedi ki...

:( avrupada olsa neyse de amerikaya sirf ucak bileti alinca kar gitmis oluyo: tabi gezip gormus oluyorsun o ayri da tamamen ogrenci butcemin verdigi kisitlamayla konusuyorum :)

Dominika dedi ki...

inşallah alırsın şekerim çantayı :)

Unknown dedi ki...

Farka bak! kime ne tutarsa sanırım!

Adsız dedi ki...

orada olduğum bir zamana denk gelse 20'ye, en kötü 30'a bulur, gönderirdim. sadece nine west değil, tüm markalarda böyle fark.

tam bunun için oluşturulmuş bir iş kolu var, amerika'da mailbox adresi yaratıp oraya gelenleri size göndermek için. ama onlar da bayağı masraflı, daha ucuza geleceğini pek sanmıyorum.

Beetle dedi ki...

simon templar : tesekkur ederim, bir blogger arkadasla iletisim kurdum zaten o da gonderebilirim dedi ama kargo ucreti cok fazla tutuyor, burdan almaklapek bir farki kalmiyor..

Adsız dedi ki...

bence arkadaşının yanlışı var. özel kargo şirketlerine baktıysa, ups veya fedex gibi, tabi ki abartılı fiyatlar vermişlerdir. ama onlarla göndermesine (yani 1-2 günde eline geçmesine) gerek yok ki. devletin ptt'si usps var, onların da çok uygun fiyatları. şuradan bakabilirsin. o çanta ensiz görünüyor, small flat rate box'a sığabilir ($13). sığmazsa da 1 kiloluk (2 poundluk) bir kutu first-class $17.
yakınlarda birkaç kutu gönderdim de biliyorum bunları.
yalnız, o arkadaşın kolayına gelen şirkete mi bakmıştır, ona tekrar sorulur mu, o tarafını bilemem:)

Beetle dedi ki...

hmm bilgiler icin tesekkur ederim. baktim ben de gercekten dedigin gibi, neyse burdaki nine west indirime girince ( bu kadar da olmasa) aldim baska bi tane..
bu baska baharlara kaldi. tesekkur ederim :)