Bu Blogda Ara

29 Ocak 2010 Cuma

Forum Istanbul Turu :)

hemen soyliyim en buyuk sikayetim bu alisveris merkezinde Accessorize yok:) bence cok buyuk bir eksiklik, Claire's vardi ama o bana hitap etmiyor, bir bijuteri daha gordum ama bu konuda benden gecer not alamadin Forum Istanbul haberin ola:))

En begendigim nokta ise, magazlarin konumlari. gezilecek iki ana koridor var gibi dusunurseniz bir taraf Koton, Zara, Bershka, Polo Garaga, Park Bravo vs gibi daha populer, rovasta olan magazalarla doluydu. diger tarafta Sarar,Damat, Karaca vs gibi takim elbise yada -bence- yas olarak daha ust kesime hitap eden magazalar vardi. yani istediginiz magazalara gidicem diye cevahirdeki gibi ordan oraya sureklenmiyorsunuz:))

Bu postumda yazmistim eldiven istedigimi Accessorize yoktu, Mudo daha acilmamisti (acilacak), Topshop yoktu -:(-.. Polo Garage da hic dogru duzgun eldiven kalmamisti. Moda(e)rator de tavsiye etmisti Park Bravo ya girdim, cok guzel eldivenler vardi, secmekte biraz zorlansam da bir tane begendim:) Makinem yanimda olmadigi icin resmi simdilik yok, cok yakinda:)) suet bej gibi bir renk ..


Bir deee:) bnm de cok sevimli pixellerim olacak:) Aslinda Mario serisinden dusunuyordum ama bi baktim Elmoyla, Kurabiye Canavari bana goz kirpiyor:)




Simdilik bu kadarrr:) gorusmek uzeree:)

P.s : Vizyonda Paranormal Activity diye bir film var gittim izledim, pisman oldum, hic tavsiye etmiyorum arkadaslar :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Ah bulabildiğine cok sevindim, Merakla bekliycem:)

Forum istanbula cokkalabalık oluyor nidaları yüzünden gidemedik, otoparktan cıkması bile bir saati buluyormuş. Akvaryum'u cok istiyorum aslında

Beetle dedi ki...

benim arabam yok metroyla gittim ulasim cok rahat oldu :D

akvaryuma ben de girmedim ama cok cok cezbetmedi beni, belki bir ara ugrarim :D

Unknown dedi ki...

Anadolu yakasından direk metro olsa keşke:)!

leyya dedi ki...

ayhh okuldu filandı falandı derken benim artık avmlere ayagım gitmez olmuş ,hıh bi de ümraniye carrefourda çantam çalınınca soğudum bu yerlerden.
antigonun kolyesi hakikatten çok güzelmişşşş.
höff yarın yine sınavım var benim:))sana mutlu alışverişler diliyorum canım.