Bu Blogda Ara

15 Şubat 2010 Pazartesi

ben geldiimm:)

Uzun bir ara oldu malesef biliyorum.. Ozledim ama burayi, baslarken hic tahmin etmiyordum bu kadar ozleyebilcegimi ayri kaldigimda:)

Ankara'ya ablamin yanina gittim okul hazir tatil olmusken, cok kisa da olsa bir degisiklik oldu benim icin. Ve de kendim icin onemli olan bir adim attim ve diyetisyene gittim. Cok uzun zamandir zayiflama ugrasi icindeydim ama duzene koyamiyordum.

Diyetisyenim belki bazilarinizin zaten
bilip tanidigi Kelebek Diyeti blogunun sahibi Ozge :) Internetten blogunu ve danisanlarinin tavsiyelerini okuyunca ozellile ona gitmek istedim. Genc biri olmasi da hosuma gitti niyeyse:) Ama iyiki de oyle yapmisim, cok tatli birisi, diyet listemi beraber olusturduk diyebilirim. 2 gundur diyetteyim ama hic ac kalmadim , super bir sey :)

1.gun :

kalkinca 1 bardak su + 2 adet kuru kayisi

kahvalti : 1 yumurta ve kasar peyniriyle yapilmis omlet
2 dilim ekmek + sekersiz cay

ara: 1 tane kucuk yerli muz

oglen : 6 tane kucucuk kofte + salata

ara : 1 danette

aksam : bir tane pirincli patlican dolmasi
3 kasik amerikan salatasi + 4-5 kasik barbunya pilaki

ara : 2 tane kuru kayisi





2.gun

kalkinca: 1 bardak su+ 2 kuru kayisi

kahvalti: 1 orta boy patates(buglama) + biraz peynir + bir havuc

ara: 1 elma

ogle : 1 kase corba + 2 kasik yogurt + salata

aksam: 1 kase corba + 1 baget + 7 kasik bulgur pilavi

son ara ogun : yarim portakal + yarim elma + patlamis misir ! :(

bugun malesef ara ogunlerimi atlamis oldum, ve patlamis misira yenik dustum :)
ama yine de cok sorun degil bence. Aslinda listemde havuc yok ama ben onu evde yesillik olmayinca salata niyetine yedim :)

Bu listemin direk kendisi degil ztn, alin yapin gibi bir oneri de bulunmak icin de yapmadim tabiki de ama hem kendi motivasyonum icin hem de rejimde olan diger blogger larla desteklesme :)

Bu arada sizlerle de paylasiyorum tok karna + kiyafetle 65 kilo ciktim :) hedefim 10 kg vermek ve sonrasinda da almamak tabiki:)



4 yorum:

Bizim Gibiler dedi ki...

Umarım vermek istediğin 10 kiloyu verirsin:) Başlamak işin yarısıymış. Ben başlamaya bile cesaret edemiyorum:))

Beetle dedi ki...

bundan once ben cok baslayip yarim biraktim ama bu sefer kararliyim. diyetisyene de gidince cok farkli oluyor ztn, unutmuyorum hic diyette oldugumu :)

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

ne kadar çok sevindim seni tanıdığıma betülcüm... ilk blog buluşmasını da böylece yapmış olduk. ben hergün beklerim böyle ne yedin içtin yazda takip edelim :)

sevgiler...

Beetle dedi ki...

ben de cok memnun oldum ozge :) her gunu not aliyorum ztn benim icin de daha motive edici oluyor :)