Bu Blogda Ara

21 Şubat 2010 Pazar

yogun gunler ve diyet..

son gunlerde surekli sadece diyet gunlugumu paylasir oldum, farkindayim ve bu durum hosuma gitmiyor. ama yogun zamanlar geciriyorum, ablam evlenecek onun dugun hazirliklari var, bu hafta universitemde baska bir bolumle cift anadal yapmak icin basvuruda bulundum, basvurucu sureci, mulakatlar falan derken baska seylere hic vakit ayiramadim.. pazartesi gunu de sonuc belli olacak.. heyecan var.. neyse:)

gelelim 4, 5, 6 ve 7. gunlere..

4.gun

kalkinca su + kuru kayisi
kahvalti : 1 yumurtadan peynirli omlet + 1 dilim ekmek
ara: 1 portakal
ogle: 1 kase corba +1 dilim ekmek + salata + 3 kasik yogurt
ara: 1 elma
2.ara : 1 danette
aksam: 4 yemek kasigi ispanak + 3 kasik yogurt+ 8 yemek kasigi bulgur ( bu lifli oldugundan cok yiyebiliyorum :) )

5.gun

su+kayisi
simit ( erkenden okula gittim kahvalti yapamadim)
3 kasik ispanak + 3 yemek kasigi yogurt
portakal
3 yemek kasigi ispanak
portakal

6. gun
omlet + 2 dilim ekmek +sekersiz cay
5 tane eti form
1 kase corba + kabak dolmasi + salata
portakal suyu
corba + 3-4 kasik makarna
yarim elma+yarim portakal

7.gun
uyaninca 2 kuru kayisi
kahvalti: 1 tane patatesten bugulama + 1 havuc ( rendelenmis salata seklinde)
1 portakal
1 kasarli tost
1 kase corba + 2 dilim ekmek
1 portakal
+
geceyi 1 dilim pastayla kapatmis oldum..

5 yorum:

Betül Özbir dedi ki...

ah şekerim bende başlıycam hatta başladım bile düzenli değil ama çünkü emziriyorum doğum sonrası bir çoğunu verdim sayılır kiloların,ama eski formumu yakalamak istiyorum..

ben şunu yapıyorum sabahları aç karna içtiğim suyunun içine az elma sirkesi koyuyorum inanılmaz yağ söküyor ama aksatmadan sürekli içmmen lazım..tavsiye ederim

leyya dedi ki...

bi defa alttaki çantaya bayıldımm.güle güle kullan canım.hıı ben de kilo 70 e dayanınca evde yürümeye başladım 4 gündür :)))ama diyet miyet hakgetire çünkü gırtlağıma laf geçmez benim:))7 kilo vercem güyaa bakalım bakalım hangimiz çabuk kurtulcaz:))

deniz dedi ki...

mulakatlar için başarılar dilerim.

Beetle dedi ki...

@beti : su elma sirkesi olayini bi arastirayim ben:)

@leyya: insallah sen de kurtulursun ben de hic spor yapmadim, desteklemek istiyorum osekilde ama bakalim:)

@ deniz : tesekkurler. bugun sonuclar belli olcak sanirim, heyecanliyim..

Unknown dedi ki...

Betül dıyet yapmaayan yoktur sanırım, bende salona yazıldım ama bir gidebilsem keşkeee