Bu Blogda Ara

17 Şubat 2010 Çarşamba

Yeni Cantam ve Diyette 3. gun :)

Ankara'ya gidisimden once canim Taksim'den vurulup aldigim cantayi paylasiyorum sizlerle bugun diyet gunlugumun yaninda tatli niyetine :D

diyette oldugum icin uzuunca bir sure kiyafet almamaya calisiyorum- calisicam. tercihlerimi ayakkabi-canta ve aksesuarlara yonlendiriyorum:)

bunun da etkisiyle biraz tatliyi kacirip bir haftada iki cantayla eve donmus bulundum :/ :)

iste ilki :

aldigin gezdigin senin olsun bize yedigini ictigini anlat der iseniz :

her zamanki gibi kalkinca 1 brdk su + 2 kayisi

kahvalti: 2 dilim ekmek arasi peynir ve maruldan olusan tost

arayi atladim malesef
ogle : disarda oldugum icin 1 porsiyon kofte

ara: portakal
2.ara : 1 danette

aksam: 1 kase corba + 1 dilim ekmek+ 15 hamsi + salata

ara: bir tane kucucuk minicik ekler ( gercekten ufak olanlar var ya ondan :D )
+ 1 tane armut

ekler haricinde her sey menume goreydi :) oncaciktan da bir sey olmaz :P :)

olmaz di mi :)

11 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Çanta vurulmayacak gibi değil diette de bol şans şeker

deniz dedi ki...

çantan çok hoş güle güle kullan. aşağı yukaraı aynı durumdayız ya diyet günlüğünü yazman çok iyi oldu benim içinde. kolayy gelsin ikimizede...

pofiş♥ dedi ki...

eevvvveettt bu çanta iştee bu çantaa bende bayıldım buna aynııı desen ama model farklıı

çok sevndm burda gördüğüme çnkü arkdaşımı göstericem resm bulamamıştım:):):)

güle güle kullan...bende diyet değilde ekmek ve aburcubur yemiycem zaten en buyuk diyet:)

Beetle dedi ki...

direktorcum tesekkurler canim :)

deniz, beraber ilerliycez bakalim gelismeler nasil olcak, pes etmek yok, bu sefer o kililoari vercez ;)

pofidikcik:) sevindim isine yaramasina, farkli modeli vardi benim de aldigim yerde ama ben okula giderken fln iyi olur diye bi tane boyle buyuk cantam olsun dedim:)

Smyrnote Design dedi ki...

ben de cantanı cok begendim canım güle güle kullan:)

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

betülcüm,
tartıyı düşünnnnnn :)
ekler tehlikelidir...
kaçamaklar hedeflerden uzaklaştırır.
hedefini düşün yerken cnm :)

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

betülcüm,
tartıyı düşünnnnnn :)
ekler tehlikelidir...
kaçamaklar hedeflerden uzaklaştırır.
hedefini düşün yerken cnm :)

Beetle dedi ki...

ama gercekten serce parmagimdan da kucuktu :)

saka bir yana yorumunu iki kez yayinladim ki, aklimdan cikmasin :))

Adsız dedi ki...

Çantaya bayıldımmmm.Şu ara beni gazete kağıt manyaklığı sardı zaten.Ne görsem çarpılıyorum:) Ya Taksim de nereden aldığını ve aşağı yukarı fiyatını sorsam ayıp mı olur :)
Özlem

Beetle dedi ki...

@ ozlem: ne ayibi canim ask olsun, Taksim'de atlas pasajindan aldim ben ama bu hafta ici gittigimde benim aldigim dukkan kapaliydi :/

fiyati 40-45 ytl.

taksimde baska magazalarda da var biraz pasajlari falan gezersen denk gelebilirsin. balik pazarinin oldugu sokakta da bir benzerini gormustum. ayrica eminonunde de cok var bunlardan orda da fiyatlari bu civarda. umarim yardimci olmusumdur:)

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim. valla süper açıklamışsın. ilk fırsatda bakıcam :)
Güle güle kullan bu arada.söylemeyi unutmuşum o heyecanla:)
Tekrar teşekkürler
Özlem