Bu Blogda Ara

30 Kasım 2009 Pazartesi

Bayram Hediyelerim sahiplerine gittii:)


Bayram geldi, bugun son gunu bitiyor. Anca post girebiliyorum malum :)
bayramda hazirladigim hediyelerimi verdim, verirken alanlardan daha sevincli, heyecanliydim nerdeyse :) Bu seferki cok amatorce oldu, hazirlamak istedigim bi iki seyi beceremedim, yetistiremedim ama olsun yine de cok guzeldi.
Gelelim hediyelere;

BU yazimda bahsettigim incili bilekliklerden iki tane yaptim, onlar ablama ve yengeme gitti.


Yine daha onceden bahsettigim orgu bilekliklerden 3 tane yaptim, yandaki gorselde bir tane ornegi var onlarin fotografini cekmeyi unutmusum :)

ve daha once o yazida bahsettigim kolye de hediye olarak verildi :) vakit ayirip kendime acilen yapmam lazim :)


Boncuk ve halkalari lastikli misinaya dizerek 4 tane bileklik daha yaptim. gorseldeki en ust sagdaki ve ortadaki turkuazli olanlar ikisi. Kucuk cocuklar icin yaptiklarim, nazar boncuklu kolye ve bilekliklerden 2 'er tane hazirladim. renkli boncuk ve gumus renkli malzemelerle birlestirdigim bileklikler de cok begenildi:)

Hediyelerim azdi, basit seylerdi ama cok guzel oldu:)

Bir tane de kedi diktim, onu daha sonra ayri bir post olarak girecegim. Sahibi adini Boncuk koydu:):)

Nice bayramlara:)

Hiç yorum yok: