Bu Blogda Ara

21 Kasım 2009 Cumartesi

Taksim Taksim !! :)

Bu hafta ici yogun ders temposu arasinda odevlerden, vizelerden siyrilip bir taksim kacamagi yaptim canm arkadasim Hande'yle.. Oyle de guzel gecti ki :) Cok seviyorum Taksim'i. Hem ucuz seyler hem kaliteli urunler bulabilecegin markadan pasajlara sokak reyonlarina bir suru yer var. Hem guzel kafeler vs her sey bir arada.

Ilk duragimiz Styletricks'in bu ve bu yazilarindan okudugum By Retro magazisiydi. Gercekten cok guzeldi, size cok guzel fotograflar sunmayi planlamistim ama akilli ben sd card i makineden cikarip, pc de unutmusum :( Ama kararliyim tekrar gidip daha ayrintili bir gezide paylasicam sizinle fotograflari :)






Gelelim o gunden bana kalan sevgili cicilerime :)
Ilk gorselde gordugunuz 2 no lu bileklik taksimden alinma sevgili arkadasim M. bana dogungunumde aldigi kazakla uyumlu olur diye hediye almis bunu :)
1 ve 3 numaralilar taksim'den degil. Merter de Meydan AVM var, eve yakin, yola cikinca ugramistim Hotic'in outletinde gordum bunlari 5'er liraydi. Ben de kaptim bu bebekleri :) Kirmizilinin siyahini da almistim onu Handecime hediye ettim ben de:) (Bu arada outlet hotic te guzel cantalar vardi ve almamak icin kendimi zor tuttum fiyatlari da oldukca indirimliydi _49-59-69_ ama ogrenci butcesi iste :( )

Yandaki paradan yapilma yuzukse Terkos pasajindan 2 lira:) Elizabeth hayranligim falan yok ama hosuma gidiyor boyle seyler:) Bende de bazi eski gecmeyen paralar var, kullanicam onlari da ;)

Sira asil BEBEGIMM de:) bayildim bu cantaya, zaten daha onceden almayi kafama koymustum ve ilk firsatta benim oldu :)
Zat-i sahaneleri gercek plaktan yapilma olup el yapimidir:) Aznavur pasajinin alt katinda Kostebek var, siz de begendiyseniz ordan sahip olabilirsiniz, degisik boylari ve versiyonlari mevcut. farkli bir sey ariyorsaniz bir goz atin derim :)

Sevgilerrr gonderiyorum hepinize, cok mutluyum yaa:) Bu hafta hic odevim ve sinavim olmayacak mucize gibi :) hocalar bir supriz yapmazsa tabi :) Hepimiz cok ama cook mutlu olalim :) sevgi pitircigi oldum resmen:)

1 yorum:

elfeyp dedi ki...

Kırmızı bileklik çoook güzel!!