Bu Blogda Ara

19 Kasım 2009 Perşembe

Eminonu ganimeti ve sade, gullu kolyem


Bu kolyedeki benzer malzemeleri kullanarak daha once bir kolye yapmistim (burada.) Ama onu cok sevmedim niyeyse, malzemeleri sevdigim halde. Bu daha sade daha zarif oldu, severek kullaniyorum :)


Eminonu 'ne gittigimde gercekten ganimet olarak adlandirabilecigim, cok begendim bir metal parca buldum. Ve hemen mumlu ip kullanarak basit ama cok guzel bir kolye sahibi oldum:)
Alt kisminda delikler var, aynisindan bir tane daha aldim onunla da uclarina bir seyler ekleyerek bir kolye yapacagim, bunun sade olmasini ozellikle istedim. :)


p.s.: Bu arada benim bugun sinavim var, onun icin erken kalktim calisayim diye ama burdayim yine:) Sinav zamanlari film izlemek, nette dolasmak ve ozellikle uyumak daha da zevkli olmuyor mu ama:)



4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

sade kibar asil olmuş canım

Beetle dedi ki...

ay cok seviniyorum sizlerden boyle yorumlar alinca, cok tesekkur ederim:)

Tricia dedi ki...

Your necklaces are very pretty!

Beetle dedi ki...

Tricia, thank you very much for your comment. They are from my first products:)