Bu Blogda Ara

10 Kasım 2009 Salı

Yeni ne var ??

Haydi yeni seyler deneyeyim, bu heyecanimi da baskalariyla paylasayim dedim ama blog yazmak zor ismis. ayri bir sorumlulukmus. Uzun zaman olmus yazmayali ama yine de aklimda hep, icimdeki heyecani daha ayakta tutuyor, aklimda hep olan fikirleri daha da tetikliyor.

Basladigim cogu seyi tamamlayamadan birakmisimdir simdiye kadar. Bunlardan biri de duzenli spor daha once de paylasmistim. Ebru Salli nin programini cd lerden takip ediyordum bir ara. Simdi tekrar baslamak istiyorum..
Bu arada bu donem okulda tenis dersi aliyorum. Normalde tenis dersini ozel almak istesem, hem bir suru para hem ona vakit ayirmak uygun yer ayarlamak vs gibi bir suru ayri dert. Boyle bir imkan sunan bir okulda okudugum icin cok mutlu oluyorum bazen :) Tenisi herkese tavsiye ederim hem eglenceli hem de baya efor sarfettiren bir spor/oyun.

Gelelim ayri bir konuya. Cizim denemelerim, bu konuya merakim hep olmustur. Yine okulda 'animation' diye bir ders almistim. Hocasi cok iyiydi ve istediginiz tema uzerine taktikler verip calistirtiyordu. Ama derslerin yogunlugundan biraz da benim gezme tozma dan geri kalmama istegimden verim alamadan gecti. Simdi tekrar almak istiyorum ama acilmiyor cunku hoca hapse girmis :s :)
ben insan vucudu, portresi cizmekten-cizmeyi denemekten hoslaniyorum. internetten bir seyler bakayim dedim ve vucut cizimi diye arattigimda ise yarayacak bir kac bir sey buldum. sizlerle de paylasmak istiyorum. Eger bu konuda ilgilenen ve sesimi duyan varsa bilgilerini paylassin lutfen :)

Bayan vucut cizimi icin buraya, erkek cizimi icinse buraya :)

su anda cok temel denemeler yapiyorum, begendigim bir seyler cikarabilirsem ortaya sizlerle de paylasacagim:)

Simdilik benden bu kadar, Adios Amigos ;)

Hiç yorum yok: