Bu Blogda Ara

17 Kasım 2009 Salı

Flormar Urunleri


Ben de lacheen in blogunda okuyup Flormar iletisim formunu doldurmustum ve Elif Hanim bana aninda donus yapip urun gondereceklerini soylemislerdi. Gecen hafta icinde urunleri denedim ve sizinle paylasiyorum fikirlerimi.

Paketten cikan urunler ( bana gelen paketle stylebydemlin ve birmimarinhobisine gelen paketler ayni, onlarin fikirlerini de almak isterseniz buyrun :)

1- Flormar Great Look Mascara - siyah
2-Supershine ruj- 501
3- Supershine Lipgloss- 120
4-yine Supershine serisinden 17 no lu oje

Urunlerden ikisini begendim, biri cekimser birini sevmedim. Bu biraz tarz meselesi tabiki, ben mesela mascara da dogal duran bir goruntuyu seviyorum. Tamam uzatsin dolgunlastirsin ama abartmasin istiyorum, bir de topak topak durmasin. Aradiklarim bu mascarada var, fircasinin tombul olmasini da sevdim :)

Lipgloss da yine cok dogal tonlarda hafif pembelestitirken cok guzel parlatiyor, ama en favori ozelligi nasil mis gibi kokuyor nasil guzel:) yiyesim geliyoor:)

Ruja gelince yapisini cok basarili buldum, cok guzel dagiliyor ama begenmememin nedeni tamamen renk ten sanirim, cok ruj kullanmadigim icin boyle koyu bir ton cok degisik geldi gozume, alisamadim. bir de benim dudaklarim biraz genis, iyice abarti gibi durdu sanki alisik olmadigimdan.

Oje sedefli beyaz renginde aslinda ben de ztn beyaz, seffaf tonlari kullaniyordum Flormar in hem de. Ama bu cok fazla parlakti artik beyazdan cok gumusumsu bir renk gibi geldi bana, hic benim kullanacagim bir ton degil.. Ama her malin musterisi ayri tabi:)

Flormar'in bu kampanyasini cok begendigimi ve takdir ettigimi soylemeden de gecmeyecegim tabi ki :) Hem bizler boyle guzel bir imkandan yararlanmis oluyoruz, hem Flormar cok zekice, zamana uyarak pazarlamasini yapiyor, bir cok musteri kazaniyor hem de fikir edinmek isteyenler faydalaniyor :)

Yeni deneyimlerde gorusmek uzere:)

Hiç yorum yok: